Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Перелік ключових компетентностей, яких потребує сучасне життя
Компетентність
|
Сфера виявлення
компетентності
|
Види діяльності
в межах компетентності
|
Навчальні предмети,
через які в основному
формується компетентність
|
Вміння вчитися
|
Індивідуальний
досвід участі в навчальному процесі
|
Організація
своєї праці для досягнення результату, успіху; оволодіння вміннями та
навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки
|
Усі
навчальні предмети
|
Здоров’язберігаюча
|
Збереження
та зміцнення фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я
|
Здатність
вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній
сферах
|
Основи
здоров’я, біологія, фізична культура, географія, екологія, хімія
|
Загальнокультурна
(комунікативна)
|
Спілкування,
толерантна поведінка в умовах культурних, мовних, релігійних та інших
відмінностей між людьми й народами.
Збереження соціальних, громадських та культурних традицій
|
Оволодіння
усним і письмовим спілкуванням у сфері культурних, мовних, релігійних
відносин. Оцінювання найважливіших досягнень національної, європейської та
світової культур
|
Українська
мова і література, рідна мова і література, зарубіжна література, іноземні
мови, предмети художньо-естетичного циклу, історія, етика, психологія
|
Соціально-трудова
|
Суспільні відносин (політика,
релігія, міжнаціональні відносини), трудові відносини
|
Здатність орієнтуватися в
проблемах сучасного суспільно-політичного життя; робити свідомий вибір та
застосовувати демократичні технології прийняття індивідуальних і колективних
рішень, враховуючи інтереси й потреби грома¬дян, представників певної
спільноти, суспільства та держави.
Здатність брати на себе відповідальність, брати участь у прийнятті
рішень, здатність до співпраці, уміння розв’язувати проблеми в різних
життєвих ситуаціях. Оволодіння етикою громадянських стосунків, навичками
соціальної активності, функціональної грамотності. Організація власної
трудової та підприємницької діяльності; оцінювання власних професійних
можливостей, здатність співвідносити їх із потребами ринку праці
|
Історія,
географія, громадянська освіта, економіка, етика, правознавство, філософія,
технології
|
Інформаційна
|
Інформаційні
та комунікаційні технології
|
Оволодіння
новими інформаційними технологіями, здатність відбирати, аналізувати,
оцінювати інформацію, систематизувати її. Уміння використовувати джерела
інформації для власного розвитку
|
Інформатика,
технології, математика
|
|
|
Календар |
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|